Allereerst een goed 2021 gewenst. We gaan er natuurlijk van uit dat we dit jaar langzaam maar zeker weer naar het normale normaal terug gaan.

De nieuwe Gemma, binnenkort op de mat bij de leden
Foto Cyntha Slootweg

Bijeenkomsten

Vanwege de maatregelen is het lang vooruit plannen van bijeenkomsten niet te doen. Elke maand bekijken we de situatie opnieuw. Deze maand, januari, zijn we helaas gedwongen de lezing niet door te laten gaan. Misschien is er in februari de gelegenheid, we houden de ontwikkelingen en persco's in de gaten. Onafhankelijk van de corona-situatie houden we de ALV wel weer in maart. Indien mogelijk als bijeenkomst, maar als dat niet gaat in ieder geval via Zoom. Op deze manier loopt de vereniging wel gewoon door.

Gemmatijdschrift

Wie ook doorlopen zijn de redactieleden. Binnenkort valt de nieuwe Gemma bij u op de deurmat, nummer 69 alweer. Alvast veel leesplezier gewenst! Om portokosten te besparen bevat de envelop met de Gemma ook de factuur voor het lidmaatschap. U doet de penningmeester Leonie een groot plezier om deze niet te vergeten.

Heeft u wijzigingen?

Heeft u adreswijzigingen, een nieuw e-mailadres of andere (administratieve) vragen? Gebruik het contactformulier op de website, of stuur een bericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan kunnen we het goed afhandelen.

Theoriecursus via Zoom

Zoals eerder gemeld wordt de theoriecursus dit voorjaar via Zoom gegeven. Vanwege de speciale situatie is deze zonder extra kosten ook voor leden beschikbaar. Indien gewenst kan het cursusboek er bij worden besteld. De eerste les is op 27 januari, en start omstreeks 19:30. Meer informatie, en het aanmeldingsformulier, vindt u hier op de website.

Op dit moment bestaat de helft van de inschrijvingen uit bestaande leden, en voor de andere helft uit nieuwe leden. De laatste groep hartelijk welkom bij onze vereniging.

Over de praktijkcursus is op dit moment niets zinnigs te zeggen. Afwachten maar.

Facebookgroep

Tenslotte brengen we graag de facebookgroep onder de aandacht. We nodigen iedereen uit lid te worden.

Blijf allemaal gezond!

- HR