Let op, nieuwe ruimte: HG 14A33!

Het houdt de gemoederen bezig: synthetische diamant. Daarom nu een update, zodat je weet wat je koopt wanneer je een diamantje als souvenier in de zomervakantie wilt meenemen.

Let op, nieuwe ruimte: HG 14A33!

Machteld komt ons vertellen over de de beweegredenen van mensen om sieraden en juwelen te dragen, door de eeuwen heen.

Het is het bestuur helaas niet gelukt om een spreker te vinden voor 21 februari. Ook uit eigen kring was er niemand die dit gat in kon vullen. Toch willen wij er, zoals altijd, een mooie avond van maken. Het idee is dat iedereen zijn dubbele stenen mee kan nemen om deze te ruilen of te verkopen aan iemand die daar belangstelling voor heeft. Ook zal er determinatie apparatuur aanwezig zijn om duidelijkheid te verschaffen over stenen waarbij het voor u niet duidelijk is wat u in handen heeft. Wij nodigen u van harte uit om dit tot een succes te maken door uw aanwezigheid.

Let op: nieuwe ruimte HG-14-A33

Let op, nieuwe ruimte: HG-14A33!

Achiel is al jarenlang een bekende verschijning op de mineralenbeurzen. Hij heeft een groot aanbod van turkoois en de verschillende simulanten. Vanavond komt hij ons hier van alles over vertellen.